snö!!

det har snöat hur mycket som helst de senaste dagarna. Om jag varit i Småland hade det inte alls arit något att komma med. Där är det alltid vinter när det ska vara det. Men här i stora stan smälter snön bort lika fort som den singlar ner. Nu när jag kollar ner på gatan drar barnen sina pulkor efter sig och letar förmodligen efter en bra backe, Jag vill också åka pulka och göra snöänglar!

Snart är det dags att bege sig hemåt. Eller snart och snart,,, ett par timmar till blir det nog. Syster och jag ska handla allsköns saker till vårt fölsedagsfika i morgon kväll. Fatta, jag ska baka,,, tsss... halvkatastrof utlovas härmed i köket på stormgränd. Bli inte förvånad om du ser det på nyheterna i morgon. Men kom ihåg vart du hörde det först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback