"Finns det nån som INTE vill fylla år?"

Awww.... Klickade runt på en massa bloggar i går. På en stod det: "Jag tycker fortfarande att det är superskoj att fylla år. Har jag inte vuxit ifrån det hittills kommer jag nog inte göra det sen heller. Asså, det är sååå skoj att fylla år! Kan inte förstå att nån inte tycker om att få presenter!"

Nice, tänke jag och tyckte det var skönt att någon i detta måste-växa-upp-så-snabbt-som-möjligt-samhälle vågar ha barnasinnet kvar.
Därefter kollade jag hans profil. Grabben fyllde 14. Bubblans, han är ju fortfarande ett barn! Klart som sjutton att man gillar att fylla år då. Man ville ju bara bli äldre och coolare och tillslut bli så gammal att man började gymnasiet. 
Fast ändå, det var ganska gulligt trots allt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Galet...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback