hello -99

Jag hörde att communityt Skunk.se firade något för ett tag sedan. Mindes mitt nickname och sökte på det. Minsan. fanns presentationen inte kvar! Åtta år senast man var inloggad. Känns som att åka tillbaka i tiden.  Nedanstående accompangerades med taktfast melodipop av Blink 182. (oh dear...) Kan nästan se mig själv ståendes vid skolans datorer för att svara på mess och brev...Var inte livet ganska sorglöst som 17-åring, ljuvligt. Har du också en gammal Skunk som ligger och skräpar? Så, exklusivt för dig; pressen från skunk anno 1999.


****************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************


Som ni redan märkt heter jag Ruth och är i den underbara åldern av 17 år.  Jag vet att mitt namn är lite udda, brukar vara väldigt populärt i dödsannonser.... Går i tvåan på gymnasiet på sam-sam. Favvoämnet är historia och svenska. Matte och franska är mindre skoj. Gillar de i klassen hur mycket som helst. Verkligen skolans bästa klass! (Kommer ni ihåg volleybollturneringen i höstas!!!!)

På min lediga tid (finns det verkligen någon ledig tid utanför skolan?) brukar jag träna. Det blir mest innebandy (varje måndag och fredag.) spinning ( varje onsdag) och  taekwondo (varje tisdag och torsdag). Men som sagt, jag är väldigt intresserad av detta så tipsa mig gärna om nån ny kul sport.
Jag är också mycket i kyrkan och tycker det är jättebra. Följ gärna med nån gång och upptäck vem Jesus är. Annars hänger jag  mest med gänget; Anna, Cicci, Jennie, Erik, Hanna, Rickard, Maria, Daye och Samme. De är verkligen de bästa polarna man kan ha!!!

Kommer inte på något mer nu, men mezza gärna nån rad. jag blir så glad då!
Kramar tjejen med det konstiga namnet

Kommentarer
Postat av: Malin

Wow Ruth, jag är imponerad! Redan då skrev du helt fantastiskt bra, jättekul att se! Kul humor och självdistans, ta vara på det. Kram på dig vännen!

2007-08-08 @ 22:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback