frankrike i bilder

image51Som ni redan vet, kickade jag igång sommaren och semestern med en resa till Frankrike.

Lagom till resan fixade jag nya, fina, långa naglar. hos Natacha på Söderallén.  Dessa dyrgripar vårdade jag med all den omsorg jag bara kunde uppbåda. Fick höra att inte ens mina framtida knoddar kommer få den kärlek och gullande som mina naglar fick öst över sig!

Men ni kan bara hålla med, visst är de helt underbart vackra! Det enda som inte riktigt bra  är att det inte står Pepsi Max på flaskan.... Fast det så klart. Man kan inte få allt i livet! 

                   
Tina, min vän! Alltid ett lika stort smajl mot kameran! Vad kan man annat göra när Miguel med hjärta och smärta försäkte dunka in stämmor i huvudet på oss. Hon visar även hur man skulle vara klädd inne i kyrkan. Spana in den överkorsade figuren med bara axlar och knän. Måste bara förevigas!!

 Utsikten över de sydfranska bergen. Om jag varit mer uppmärksam både på franksan och geografin, skulle jag vetat vad de heter... Äh... jag är bättre på annat! Jag stod ibland och bara tittade ut. Sol, moln och regnbågar och andra naturfenomen tornade upp sig. And me like.


Vem har sagt att bröderna inte kan se bra ut? Jag smög upp kameran och sköt från höften... Foto nummer femton, typ, blev inte bättre än så här. Hoppas att du iallafall kan föreställa dig hur snygg han var!!



En kväll vid kyrkan var det en fanstastisk solnedgång. "Rada upp er!" skrålade jag. Elin, Tina och Eva hade inget annat val än att göra precis vad jag sa. Det lönar sig att vara bestämd ibland!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback