pitbull

Skönt att börja dagen med en morgonpromenad! Kl 05.30 med Christina Aguillera i lurarna. (Ungefär fyra år efter alla andra har jag upptäckt Xstina. Stripped gör så jag nästan hoppar vägen fram!) Dessutom skiner solen i dag och jag har på mig allra käraste systers tröja. Levis tror jag det är... Me like! Om en stund spatserar jag bort mot Fridhemsplan och blodgivningscentralen. Lite smått nervös, första gången man ska tappas på nästan en halv liter blod. (En halv liter... oh man!) Detta, mina kära vänner, detta är inte slutet på en tillsynes händelserik dag. I kväll är det återsamling för gamla klassen från Kaggeholm! Jag och M. har pratat länge om att det skulle va skoj och träffa alla igen. Klockan halv åtta ses vi som kan och vill under svampenStureplan. Drar vidare mot något spännande ställe för en drink eller två. Pratar om karriärer och vad som hänt sedan vi var nyexade.

Jag känner mig nästan pirrig i magen. Detta är ju älskade J2 som jag var en månad med i Kairo. Klassen som kämpande, klagade, skrev som Gudar och gick under namnet Pitbull... varför är jag nervös för att träffa dem igen. Har ju saknat dem! Hmm.... ingen aning. Nåja, du får veta allt om vår kväll i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback