paparazzi




Av ohejdad vana sitter jag på Msn. Är det tillåtet på jobbet? Jag vet inte riktigt. Vill inte ens fråga om det nu inte skulle vara ok. Dumt att utmana ödet när man inte behöver.

 

Dessutom har jag kommit på att jag formligen älskar att titta på kändisbilder. Sådana som när paparazzis legat på tak i flera timmar. Tillslut får fotografen den där bilden, pensionsbilden, 750 meter längre bort. Eller när den stackars filmstjärnan sticker ut huvudet genom dörren för att släppa ut hunden. Just den enda gången på dagen då hon visar sig osminkad. Well, då trycker en snubbe i buskarna och förevigar mörka ringar under ögonen, utslag på hakan eller tandkrämsrester i ena mungipan. Och jag bara älskar det! Ett bevis (ytterst litet och ganska ovidkommande) att de innerst inne är helt vanliga människor, precis som vem som helst. Bara att stort sett alla vet vilka de är. De visar sig oftast bakom en perfekt slipad fasad. Då är det skönt att veta att även de allra största har frissigt hår.
Sweet.
image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback